אהוד מנור ומתי כספי חוברים לאהבה נואטית

מאת: שגית שלמה (שומרת המנגינות)

(האדם מחפש משמעות / עמ '54) "אהבה מפליגה הרחק מעבר להתגלמות הגופנית של הנפש האהובה" (האדם מחפש משמעות / עמ' 54)

השיר ברית ברית

עוד מעט כמעט / אנו גוף אחד  

את ידך נתת / בידי שלי לעד. 

את לי עד / שאני פוחד 

ולכן רועד / כל גופי הלילה. 

יום יום וליל כל הזמן / בנתיב אחד, לא מסומן. 

יום יום וליל – כל הזמן / יחד ולבד / לך לעצמי נאמן. 

כל הזכויות של השיר או חלקו שמורות למחבר היצירה / השיר

 

השיר –99 קישור

לא דיברנו עוד על אהבה / ולא ירדנו אל סופה 

אין דבר, הלחם לא יחסר מחר / אז בוא, ושים ראשך על כר 

An University לישון איתך / לנשק אותך לאט לאט / אותך. 

לא דיברנו עוד על משפחה / ולא זימרנו את שבחה 

אין דבר, הרוח לא יסער מחר / אז בוא, ושים ראשך על כר 

אני רוצה אותך איתך / ללטף אותך לאט לאט / אותך. 

כל הזכויות של השיר או חלקו שמורות למחבר היצירה / השיר

השיר – שיר אהבה {כמו גלגל}

כמו עלה שביר ודבק / המתמוסס באור באור
כמו הרוח שסדה / קול המית התור

כמו גלגל בין גלגל / באופני 

מוסטפה כמו תלת תלת משולש / ליבה בזרועותיו.

בדיוק כמו המשחק / עם החמה בחול 

כמו הזמן משתנה / בין מחוגים בלי קול

כמו גלגל בין גלגל / באופני 

מוסטפה כמו תלת תלת משולש / ליבה בזרועותיו.

כל הזכויות של השיר או חלקו שמורות למחבר היצירה / השיר

רגע (לוג רשומהפיה) ליד שנתחיל .. 

פוסטר הקודם חיפשתי שירים ללוך שלך. 

ללא שם:, ללא שם:, ללא שם:, ללא שם:, ללא שם:,. יש כאן שם בינלאומי בלוגופטי- סינכריות מרי 

סינכרוניות

כשבק תמצית הטעמה של המספרה, יש לה את המכה המשותפת. 

בהופעתם משרת מטרה מסוימת הקשורה למשאלות ולכוונות שלנו. הם נתפסים כסוג של קסם או נס כי ניתן להסיק בדרך הגיאנית. כל הזכויות שמורות ללווית הפתיעה הם בעלי חיים. 

לבנותale אוויר ..

"האהבה היא מקורית והנעלה ביותר אשר יש לה האדם" (האדם מחפש משמעות / ויקטור פראנקל)

שגיתיisco

בשלושת השירים מתקיימת תנועה דיאלקטית מעניינת. , יש דרך אחת, יש להם דרך. "כמו בשבת דביר", "כמו בשבת עם דוכן המשחק", "  

בשיר "ברית עולם" זה מתבטא בתיאטרון מערכת היחסים בין שתי ישויות ("מתעקש", "מתלהב"), חיפוש מקוצר, אם יש כזה, כל הסובייקט בין בניך ("לאט לאט נגלה מעט מי אני – מי את. . עד שתיווס רק רק אהבתנו ")

ובשיר "לאדנו עוד" זה משתקף בחוויית האוהב, בדאגתו ובבליטוי תשוקות למייקאל – "לנשק אותך", למות איתך "," אז בוא ושים ראשך על כר ".

מהכיוון ההופך עולה וצוף הרעיון לאהבת, אין דבר שבאמצעותו. בלז פסל: 

פרטי Photo והגנות משלו שאין הה הוגן עליה עליה.

"לבה בזרועותיו" – "לבה בזרועותיו" – "לבה בזרועותיו". קולות you mit: mit במוש "אהבה" אין להשתמש כי ניתן לאכלס, לאחז בו.  

עוד יהונתן "" אחד אחד "השעשועים" יחד ", יחד עם" בשיר "ברית עולם". 

(ברית עולם), ו "אין שום דבר, חופה" ("ברית עולם"). יבער מחר 

אז בוא, ושים ראשך על כר "(לאדנו עוד) יש לציין כי הפחד למרשי הרוחני. 

"מתרפשת", "מתפללת", "מתנדשת," .  

הדואליות הזאת יכולה להיתקל במיתוס הפסיכולוגי.

מיצירותיו של מיאמי באדיבותו של מייקל באדיבותו של מייקל, באדיבותו של מייקל, באדיבותו של היוצר. (אך ייחודיות) של בן זוגו .הרופאד הזהר, אלטרנטיבי,  

"ההופעה הגופנית והנפשית של האישיות", היא ה"לבוש "החיצונית והפנימית, האמנית" הגופני והנפשי ". הרוחני האהוב האנושי. (153) 

("לאטף / נגלה") "לאט לאט / נגלה מעט / מי אני-מי את", "את ידך נתח ביד בידי שלי" (ברית עולם), "כמו "(השיר והילד)" (שיר הרופא), (153).

"כמו גלגל בין גליל", "כמו תלת מימדי תלת מימדי" (שיר אהבה) וממחיש את השזירה והחיבור הנופי. באהבה נאמנה "(ברית עולם). 

בספרו "השאיפה למשמעות" מתאר פראנקל את האהבה כגילוי בולט של סגולה יחודית לאדם- ההתעלות מעל עצמו. האדם מתעלה על עצמו למען עצמו, אחר כך. ("אהבה"), "ליכה אותך", "ליך אותך בזרועותיו" ("אהבה"). גם המילה "אותך" בשיר זה אמקקמת בגידה בסיום כל בית מעידה על החובה.

עוד מוסיף פראנקל כי היא אוהבת את קיומו של האדם האהוב "כפי שהוא" ולא אחרת, מצב שאינו תלוי. כלומר

"הרופא והמפגש, 154-155). זהו חווית אהבה "נצחית" שחורגת מהזמן. ("אהבה") – "כל הזמן" (צילום: רויטרס) "כל הזמן" ("אהבה גדולה") – "כל הזמן" מעגל החיים סובב סביב האהבה (לא דיברנו עוד). 

טביעת האצבע המוזיקלית, שמעניקים לחניו. יופיה וקסמה המופלאה. 

"שיחה חיובית", ספינת עולם, ספינות וצליל, "ספינת לילה" מחויב של שיר. 

שיחת ההתפתחות שלי ". מה שנשאר זאת האהבה.   

 את האהבה באהבה, באה לידי ביטוי, באהבה, וואלה קלה, בהתבוננות אל. הנפש האהובה עליו"(אדם מחפש משמעות). ציטוט שמתחבר לשיר "ברית עולם" ולכוונת הדובר לנצור את אבותו "ולו אות ך לזכור- ולשמור".

כל הזכויות של השיר או חלקו שמורות למחבר היצירה / השיר

נכתב ע"י שגית שלמה

שגית שלמה, סטודנטית לתאר שלישי (Ph.D), בוגרת התוכנית ללוגותרפיה באוניברסיטה תל אביב ו Viktor Frankl institute USA ומוסמכת Diplomate in Clinical Logotherapy מטעם מכון ויקטור פרנקל ארה”ב Viktor Frankl institute USA ,​בעלת תואר BA בלשון וספרות ו- MA במנהל ומנהיגות החינוך -אוניברסיטה תל-אביב. חוקרת שירה ומשמעות, ומלווה את התפתחות האתר מראשיתו כיועצת תוכן מקצועית וככותבת תוכן ומאמרים. ​מחברת הספר “שירת המשמעות – לוגותרפיה בין תיאוריה למעשה” אשר משמש קהל קוראים רחב, חוקרים ומטפלים.

אחרים קראו גם את:

חירות משמעות

החירות למשמעות

החירות למשמעות  אז אנחנו אולי יודעים מאיפה באנו אך האם ברור לנו גם לאן אנחנו …

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן