תקציר בעברית
מאמר זה (באנגלית) בוחן את מאפייני בני הנוער בסיכון ואת המורכבות והמשמעויות שנמצאות בשיח החינוכי-טיפולי בהתאם לגישה הקיומית של הלוגותרפיה. מוצעים בו הוראות אפשריות לעבודה טיפולית בקו עם הגישה האינטר-סובייקטיבית. מאמר זה מחולק לארבעה חלקים:
חלק 1 – בוחן את המאפיינים של מתבגרים בסיכון
חלק 2 – דן במשאבים והנחות יסוד של הגישה הקיומית
חלק 3 – מתמקד ב-גישה בין-סובייקטיבית, מקורותיה ותובנותיה העיקריות
חלק 4 – מתאר את התובנות והמשמעויות המעשיות העיקריות שהושגו במפגש הבין-סובייקטיבי
בין המתבגר לעובד החינוכי-טיפולי, הנתמך על ידי שילוב של הגישות שהוזכרו לעיל.